Tickets FAQ

Lief Festival

Lief Festival

Zaterdag 4 september 2021
Strijkviertel, Utrecht
12:00 | 23:00

Tickets

Op 4 september 2021 verandert het mooie Strijkviertel voor alweer de 15e keer in het decor van Lief Festival. Laat je gaan op dampende Techno met een hoofdletter T en dans tot de zon onder gaat op de fijnste Deep- en Techhouse. Ga op ontdekkingstocht naar de verborgen plekjes, wie weet wat je er vindt?

FAQ

Wat als het vanwege Corona niet door kan gaan in 2021?
​Dan moeten we het helaas weer een jaar verplaatsen. Vanwege het garantiefonds kunnen we starten met de voorbereidingen en alle kaartkopers mee verplaatsen of het ticketgeld terugstorten. 

Hoe zit het met sneltesten & vaccinaties?
We gaan er vanuit dat we Lief Festival gewoon kunnen organiseren zoals jullie het van ons gewend zijn. Mochten er tegen die tijd nog wel maatregelen van kracht zijn, moeten we ons daar natuurlijk wel aan houden maar daar zullen we je ruim van tevoren over informeren!

Wat betekent het garantiefonds?
​Dit wil zeggen dat de overheid garant staat én dus vertrouwen heeft in deze festivalzomer!​ Het garantiefonds dekt een groot deel van de onverzekerbare risico’s bij het organiseren van het festival in 2021.

Wat betekent dit voor jullie als organisator?
​Dit wil zeggen dat we aan de slag kunnen met de voorbereidingen! Mocht het festival toch onverhoopt niet door kunnen gaan vanwege COVID-19, dan dekt de overheid een groot deel van de onverzekerbare gemaakte kosten.

Wat betekent dit voor mij als bezoeker?
Dat jij geen risico meer loopt! Stel dat het festival dit jaar niet door kan gaan vanwege plotselinge nieuwe maatregelen, dan blijven jouw kaartjes geldig voor de komende editie of krijg jij je geld gewoon terug. Je hoeft hier dan niet op te wachten tot na de eerstvolgende editie. Let op: dit geldt dus alleen voor de tickets die in 2021 worden gekocht. Voor de tickets uit 2020 gelden de oude voorwaarden (zie hieronder).

Ik heb al een kaartje in mijn bezit uit 2020. Hoe zit dat?
Heb jij jouw ticket bewaard voor de komende editie? Super! Jouw barcode blijft gewoon geldig aan de deur. Voor de zekerheid sturen we je jouw ticket in de maand voor het festival nogmaals op, dus mocht je deze momenteel kwijt zijn geen zorgen: je krijgt deze nog een keer van ons.

Ik heb een combiticket met Geheime Liefde, wat nu?
Je hebt jouw combiticket in de shop van Geheime Liefde gekocht en daarom ben je in het bezit van een Geheime Liefde voucher. Maar heb jij even geluk; deze voucher kun je ook inwisselen voor een ticket voor Lief. Het resterende bedrag kun je natuurlijk nog wel gebruiken voor Geheime Liefde. Wanneer deze ticketshop zal openen, is nog onzeker.

Ik heb een voucher in 2020 aangevraagd. Hoe zit dat?
Je kan je voucher inzetten voor 4 september 2021 of nog bewaren voor de editie in 2022. De keuze is dus aan jou! In de ticketshop kun je jouw vouchercode verzilveren. Blijft er geld over op jouw voucher? Dan kun je deze voor een andere editie inzetten. Heb je te weinig tegoed op je voucher? Dan kun je het overige bedrag bijleggen.  

Ik heb een refund aangevraagd in 2020. Hoe zit dat?
Heb jij een refund aangevraagd van jouw tickets voor 2020? Dat bedrag krijg je één maand na eerstvolgende editie die doorgang kan vinden teruggestort via hetzelfde rekeningnummer als waarmee de tickets zijn gekocht. Let op: dit staat dus los van het garantiefonds zoals hierboven beschreven. Dat fonds is enkel voor de tickets die in 2021 zijn gekocht.

Mijn kaartje staat op mijn naam, maar ik kan komende edities niet. Kan iemand anders deze gebruiken?
Bij de entree van het festival zal er niet gekeken worden naar de namen op de tickets. Je kunt jouw ticket dus gewoon verkopen of weggeven aan iemand anders.

Ik heb in 2020 mijn kaartje via Ticketswap gekocht, wat nu?
Je kunt met Ticketswap contact opnemen om je geld terug te krijgen.     

Ik zit nog steeds met vragen, waar kan ik die stellen?
Je kunt het contactformulier hiernaast invullen óf een mailtje sturen naar info@thezooevents.nl met jouw vraag en referentienummer. Wij streven ernaar deze binnen drie werkdagen te kunnen beantwoorden! We hopen op je begrip en vertrouwen in ons.