Tickets FAQ

Lief Festival

Lief Festival

Zaterdag 3 september 2022
Strijkviertel, Utrecht
12:00 | 23:00

FAQ

Lief Festival 2022 gaat door!
Op zaterdag 3 september 2022 mogen we eindelijk weer! In 2021 was Lief volledig uitverkocht, maar er zijn een aantal kaartjes teruggekomen na de compensatieregeling. Dit betekent dat er nog een heel klein stapeltje in de verkoop zal gaan, wanneer de kaartverkoop start, zullen wij zeer binnenkort via onze socials bekendmaken. Houd onze socials dus goed in de gaten!

Ik heb al een kaartje voor Lief Festival
Alle kaartkopers die ervoor hebben gekozen om hun ticket te behouden, zullen in aanloop naar het festival nieuwe tickets ontvangen voor Lief Festival 2022. Hier hoef je dus niets voor te doen. Let op: de nieuwe tickets worden verzonden naar de e-mailadressen waarmee ze gepersonaliseerd zijn.

Ik heb een voucher
Zodra de kaartverkoop van Lief Festival is gestart, kun je jouw voucher verzilveren in de ticketshop. Blijft er geld over op jouw voucher? Dit tegoed kun je bewaren voor een van de volgende edities t/m 2023. Heb je te weinig tegoed op je voucher? Dan kun je het overige bedrag bijleggen. De bijbehorende vouchercode heb je eerder al ontvangen van onze ticketpartner, YourTicketProvider. Code kwijt? Via www.ticketopvragen.nl kun je opnieuw de code aanvragen aan de hand van het referentienummer van je bestelling. Jouw voucher is geldig t/m Lief Festival 2023.

Ik heb een combiticket Lief | Geheime Liefde
Het Geheime Liefde gedeelte van je ticket heb je al ontvangen. Het Lief gedeelte van je combiticket zul je in aanloop naar het festival ontvangen. Hier hoef je dus niets voor te doen. Let op: de nieuwe tickets worden verzonden naar de e-mailadressen waarmee ze gepersonaliseerd zijn. Ik heb mijn kaartje via TicketSwap gekocht In dat geval raden wij je aan om contact op te nemen met de helpdesk van TicketSwap.

Mijn kaartje staat op mijn naam, kan iemand anders mijn ticket overnemen?
Bij de entree van het festival zal er niet gekeken worden naar de namen op de tickets. Je kunt jouw ticket dus gewoon verkopen of weggeven aan iemand anders.

Ik heb nog steeds een vraag
Je kunt ons een mailtje sturen op info@xsense.nl met het referentienummer van jouw bestelling.